Monday, June 1, 2009

SKEMA...

Salam,sorry sebab tidak berkesempatan untuk post pasal video hari guru..bagi sesiapa yang hendak melihatnya,sila cari di laman web "youtube" dan taip SMKTUN (dalam huruf kecil atau besar) Dan jika anda yang membaca blog saya sangat pelik atau terkejut melihat saya menulis begitu "skema",janganlah terkejut kerana mak cik saya yang suruh tulis macam ini...jadi dengan tidak membuang masa saya tidak tahu nak buat apa,kerana cuti yang lama...hahahaha..erm,kena sopan sikit...maaflah sebab tidak biasa tulis skema macam ini...saya rasa sampai disini sajalah..sekian terima kasih dan untuk mak cik saya...okay macam ini?! Tengokla gambar di bawah,bukti yang saya kena marah dengan mak cik saya...

2 comments:

nurul afiqah ramli said...

bgus makcik..
wan kat skolah die nakal skit...
makcik mrh je die ni..
bgus3..

nadhirah :) said...

huhuhu..
jahat nye kwn!!
>__<