Friday, June 25, 2010

woyyy !

puas hati ? tahniah sebab sgale bnde yang kau nak dah ade kt depan mate kau . so takyah laa kau curi2 mase kan lepas nih ? kau memang dengki kan . dengki sesangatsangatsangat . ingat aku tatau ape yg kau buat arituhh ??? weii takyah nak tayang muke sposen kau tuhh laa , aku da tau daa ponn . kau ingat , kau pandai terorr speaking bajet aku takut kat kau lahh ? tlonglahh buat bazir mase jee . dah takyah laa nk 'pretend2' baik ye . menyesal aku stuju kau ikot aku . menyesal aku ingat kau baik . at least ive learned my lesson : dont judge people by its innocent face . innocent ke muke kau ? yeah mybe orang yg baru knal kau mcm aq bole laa kta muke kau innocent =.=' . lepas nii aku harap kau blaja - blaja laa insaf ye . jangan tbawak2 sifat dengki kau yg dbenci ramai tuhh . perangai gedik kau tuu tlong campak jauh2 ye . buat sakit kpale aku je . maybe kau akan kate bile mase kau carik pasal . tapi aku dapat rasakan yg kau mmang dengki kat aku . bukti ? haha byk daa bukti aku ade . aku xsangke yg kau sggop buat cmni . kau nie mmang serigala jadian !!! kau hilangkan happy moment aku smate2 kau xpuas hati kan ?! kalau ikutkan hati dah lame aku tayangkan muke kau kat blog aku . tapi aku tau kau pon tau malu and mesti sedih kan ?! tak macam ape kau buat kat aku . well TAHNIAH .

No comments: