Thursday, February 10, 2011

perhatian kepada Hencik ***** ,

tolonglah jgn nak memaki hamun KAMI lagi . ye saya tahu hencik memaki kawan saya tapi kami sebagai pengawas akan terasa jika seseorang yang tidak bersalah dikeji sebegitu . apa salah dia ? adakah kerana budak lelaki berkumpul berhampiran dengan tandas lelaki/bilik PRS ? FYI kawan saya seorang perempuan dan saya pasti hencik tahu bahawa seorang perempuan tidak manis apabila pergi berdiri berhampiran tandas lelaki . I don't know lahh kalau hencik selalu berdiri di tandas perempuan but one thing I know is kalau hencik nak marah pun sila beradab kerana ibu bapa dia sendiri pun tidak pernah marah macam tu sekali . I gurantee that her parents NEVER scolded her the way like you scolded her just now . kenapa hencik suka sangat marah pengawas ? ya saya tahu memang ada beberapa orang pengawas yang tidak berapa serius masa bertugas tetapi tidak perlulah sampai memaki hamun begitu . hencik , saya harap selepas ini hencik jagalah anak sendiri dulu sebelum nak memaki hamun pengawas kerana anak hencik pun apa kurang bezanya , like father like daughter . hencik , itulah kebenarannya . tolonglah , kami ni juga pelajar . kami juga perlu belajar . jadi janganlah hencik hanya memandang kami sebagai petugas yg tidak bertugas . sesungguhnya manusia mempunyai banyak kelemahan . sorry yaa .

*post kali ni bukan nak ngumpat tp just nak luahkn perasaan .
** kpd ssiape yg bace post ni , it has nothing to do with you melainkn klau terasa lahh :P

No comments: