Tuesday, August 11, 2009

Demam..

Hai..aku nak kalahkan adik aku ni..sejak dia dah ade blog,,habis aku di tolak dari gunung kejayaan ke lopak kemalangan..ha3..aku tengah cube nak jadi kreatif ni..aku tengah try nak perah segale idea yang aku boleh sumbang kat blog ni..hmphh..huh,,here it goes..from the dialog in cerita P. Ramlee

"Ajis, Ramlee, Sudin,,masuk hujan lebat,,nanti DEMAM.."something like that..I can't really remember..but I really like it when Pendekar Mustarjo cakap DEMAM..really jawa slang..ha3..i'm lovin' it!

Cakap pasal demam,,aku pun demam,,act aku don't feel like totally demam mase the day aku naik kude,I just feel a light headache..that's all..but I remember in Puteri's blog where the doc said don't take the risk..Memang aku keliru,,"Aku keliru menjadi buntu,,arah yang ingin ku tuju.." ha3..tak tau nak balik ke tidak..but at last aku kene balik jugak tapi I don't mind that I have to go back sebab takot menjangkit..nanti my friends pon kene skali..

well,,gotta go..bbye!!

No comments: