Wednesday, April 6, 2011

Spelling Bee part 2

Heyyyy there :)
had fun a lot harini ~
mule-2 mase perhimpunan ,
"Pengawas dminta brkumpul di balai bestari slpas perhimpunan"
and I was like ...
"alahhhh buang mase -.-"

I was right !
memang buang mase pon .
haha see I can ramal the future you know :D
ish-3  astaghfirullah .
insaflah wahai insan .
baiklah saye insaf :'>

then belajar macam biase wlaupun seconet je
time rehat salin baju PJ . pastu semua orang tanye . haha I knew it !

teknik jawab soalan PMR . tajuk : Agama
erkh .. okaylah cume kecoh kot -.-
dengan sempitnye lagi =.=''
tp overall okay lah .......

harini stay . agak kemalasan -.-'
biaselah orang trlebih rajin :D
makan kt kantin and saw ~.~
*erkh stop it -.-" gedik tahu?
haha anyway lepas makan tu lepak kt surau
dengan Ain, Aishah *tk silap and Awatif .
haha kalau SS501 punye fanclub 'Triple S'
yg dieorang ni 'Triple A'

2.30 pm spelling bee ~
bzz bzz I'm a buzzing bee bzzz
*klau anda bijak , cube teka dialog mane tu ? :D

at first when we were told about the 'new' rules , I was like ...
"okay you can kill me now"
haha serious it was very very the very-EST kecot perut moments I ever had
but I lost -.-"
top 5 !! but still they only wanted the top 4 =.="
tapi tkpe . kurang sikit beban hidup :D
anyway does anyone here know what are the
4 syllable that starts with the letter Y ??
I only found 'Yellow Belly' , 'Yankee Doodle' and ade satu name tempat .
seriously it was so f***in' hard :D
congrats to Aisyah fr getting the third place .

After that dunno what to do .
Afiqah kene kawad . gudluck mkcik :D
jadi melepak jelah .
and I was so sleepy that time . macam nak tido je kt dewan tu -.-'
balik pukul 5.20 lebih kurang .
trimas Pn Zuraidah :)

Here are some of the pictures mase spelling bee tadi .

comel ~ I loike yg ade lipstcik tu :P

the judges

the contestants (?)
ayat mcm kebongokkan sikit -.-"




<3

congrats to the winners :)

Thats all :D
had a tons of fun !!!
special thanks to :
Aisyah ,
Afiqah ,
Sarah ,
Ain ,
Sab ,
Aqil ,
Syafiq ,
Mizi ,
Adam and
a bunch of form 1 students
fr making my day :D

No comments: